De assistent die alle paperassen in een handomdraai voor je regelt
Met de vele handige functies van Doccle breng je orde in de chaos, zodat je nooit meer een document verliest of een betaling mist.
Eén plek voor al je papierwerk
Het maakt niet meer uit wanneer of hoe een document binnenkomt. Met Doccle bewaar je al je documenten op één plek. Zo kan je er altijd en van overal aan om je administratie te beheren en op te volgen.
Nooit meer een vergeten factuur
Doccle weet wanneer een factuur betaald moet zijn. Komt de vervaldatum dichterbij, dan herinnert de assistent je hieraan. Ook de betaling zelf regel je gewoon vanuit Doccle via Payconiq, QR-code, Bancontact, enz.
Georganiseerd archief
Niet noodzakelijk maar heel handig: voeg categorieën toe aan je documenten om zo je eigen structuur aan te brengen in het Doccle-archief.
Digitaal handtekenen
Moet je een document ondertekenen of ontvang je een aangetekende zending? Ook dan staat Doccle je bij door je te laten ondertekenen via onder andere eID of itsme®. En dit alles volledig rechtsgeldig en met automatische bewaring in het Doccle-archief.